„System BP Flow jest drugim systemem klasy BMS w naszym serwisie. Decyzję o zmianie podjęliśmy, ponieważ poprzedni system nie spełniał wszystkich naszych oczekiwań. Zadanie było o tyle trudniejsze, że kadra była już zniechęcona do systemowych rozwiązań, które mają za zadanie monitorowanie postępu pracy jak i całego procesu likwidacji szkody w jednym miejscu.
Szybko okazało się, że dostawca BP Flow ma zupełnie inne podejście do samych rozwiązań ale i procesu wdrożenia – potrafili słuchać i przełożyć indywidualne oczekiwania na działający program. Dopasowali konfigurację programu pod nasze potrzeby, przeszkolili wszystkich pracowników, byli i są nadal dostępni w razie jakichkolwiek problemów. Ważnym aspektem jest to, że nadal wspólnie kreujemy i rozwijamy program o nasze kolejne potrzeby, które pojawiają się wraz z rozwojem firmy czy procesem ciągłych zmian – bycia coraz lepszym.
Krzysztof Cieśla
szef serwisu blacharsko-lakierniczego
Andrzej Garcarek
właściciel
Auto Partner Jan Garcarek i Andrzej Garcarek Sp. k.