„Profesjonalizm, zaangażowanie oraz elastyczność pracowników firmy evosoft pozwoliły na stworzenie produktu spełniającego nasze potrzeby. Program BP Flow to narzędzie, które usprawniło pracę wszystkich działów w firmie – hali, doradców, księgowości, kadry zarządzającej.
System obsługuje cały proces szkodowy zarówno formalny, jak i produkcyjny. Ponadto posiada zintegrowany moduł fakturowania, magazynu, rozliczeń oraz połączenia z księgowością. Dzięki temu jest dla nas jedynym systemem do prowadzenia serwisu.
W codziennej pracy bardzo cenię moduł obsługi zleceń serwisowych. Zawiera on dokładny opis zlecenia (dane, daty, makietę pojazdu) i pozwala na dopasowanie etapów naprawy do danego rodzaju zlecenia. Umożliwia podział na status BOK (zlecenie po stronie biura) i etap naprawy (zlecenie po stronie hali). W ramach modułu korzystamy również z elementów uzupełniających takich jak kalendarz, ewidencja kontaktów, uwagi do procesu czy ewidencja części.
Pracownikom evosoft dziękujemy i życzymy dalszych sukcesów!„
Dawid Maciejewski
Prokurent
INTERTRANS Centrum Napraw Powypadkowych Sp. z o.o.