O nas
Jak to się zaczęło?
Od typowego software house’u do dostawcy BMS
Od 2006 roku zajmowaliśmy się tworzeniem dedykowanego oprogramowania. Na początku były to proste aplikacje, z czasem bardziej zaawansowane systemy ecommerce, B2B, B2C. Nasze doświadczenie doprowadziło nas do stworzenia pierwszego systemu dla Toyota Marki. Zdobyliśmy ogromne doświadczenie i mogliśmy dzięki temu stworzyć BP Flow.
Jeden cel, wąska specjalizacja
Od 2015 roku za jedyny cel działania firmy postawiliśmy rozwój i dostarczanie BP Flow jako dedykowanego systemu klasy BMS (do zarządzania serwisami blacharsko-lakierniczymi).
„Szycie na miarę”
Najważniejsze dla naszych klientów było dopasowanie narzędzia pod ich potrzeby. Często nazywali to „szyciem na miarę”. Faktycznie można to porównać do dopasowania garnituru pod daną osobę. W końcu każdy serwis działa wg własnych zasad, dopasowują się do otoczenia, klientów, rodzaju napraw, stosowanej technologii jak i zasobów jakimi dysponuje.
Nasza strategia
Rozwijmy nasz system w odpowiedzi na pomysły zgłaszane przez Klientów.
Dzięki współpracy z podmiotami działającymi w branży możemy oferować nowe usługi i rozwiązania.
Bazujemy na dobrych rekomendacjach naszych klientów.